Tuesday, December 30, 2008

LAMB's family

上星期在《都市日報》看到由阿旦主理的林家﹙林珊珊、林海峰、林曉峰﹚三姊弟專訪摘錄。

一直欣賞林海峰,除了因為試過覆述軟硬時代的《老人院》節目而令同學仔捧腹大笑外,還包括他對唱片和時裝設計的努力和專注、由伊館到會展再開到紅館的棟篤笑,以至近年他轉做晨早節目後所豎立的健康好男人形象。

很少見到他談弟弟,或者林曉峰談哥哥。未見過兩兄弟在工作上有合作情況﹙如有,不妨告訴我呀﹚,即使當娛樂新聞報道商台周年晚會時他們也刻意不碰頭。
會不會是做哥哥的一直避免弟弟承受太大壓力?九十年代中,當弟弟還在電影圈中打滾時﹙未做獎門人之前他拍了一大堆《古惑仔》系列、《三個受傷的警察》、《人細鬼大之三個Handsup的少年》等等﹚,而哥哥已經紅到發紫。你可以說沒有壓力嗎?

見到這三位在娛樂圈發展不俗的姊弟肯同場接受訪問,實在難得。

6 comments:

陳若谷 said...

我以前都好鍾意軟硬,老人院同埋佢地既電台節目真係好搞笑,不過近年覺得林海峰已經冇咁好笑,睇佢個show我已經笑唔出。反而鍾意睇黃子華,不過我發現中意子華既人就會唔buy 林海峰, vice versa, 好少開兩瓣。

阿湯 said...

嗯,但如果以學嘢的心態來看,我是兩個都會捧場的﹙但都係睇碟咋哈哈﹚

lrt said...

估唔到我買返黎既 props 會係你個 blog 張相上出現,哈哈。

阿湯 said...
This comment has been removed by the author.
阿湯 said...

lrt,
係邊樣?有趣!

lrt said...

基本上佢地三姊弟坐住既野都係我買……