Saturday, February 14, 2009

石硤尾大伙


《明報》早前以頭版報道位於石硤尾的賽馬會創意藝術中心冷冷清清,不少藝術單位長期重門深鎖,令這個本土藝術村仿如空城。
讓我分享一點。
吾友聲前是位時裝設計師,認識了他近八年。這傢伙先在理工大學修習內功,落山後遊走於若干時裝公司。憑着天資和勤奮,到近年,其自立門戶的品牌已先後登陸東京、柏林和巴黎,參展版圖不斷擴張。
他是為了有一個更大的工作間,才申請成為中心的租戶,以離開原先那所狹小的村屋SOHO。至於為何揀石硤尾,依稀記得他07年時告訴我,是為了希望和其他人有多些藝術交流。套用其工作室的介紹語句,是「注入一直堅持的藝術概念」,大概都是希望近朱者赤,藉此衝擊出更多創意吧。
第一次去那幢大廈便是探訪此君,時為去年五月初,比中心正式開幕足足早了幾個月。當時還是裝修聲始起不斷,四處也是包裝廢料,一副整裝待發的樣子。朋友帶我走走看看,拋下一句評語:「這裡幾七十二家房客!」期間我們碰上火警演習,令我不能從單位的正門堂堂正正離開,走得狼狽。然後我在去年年底再到訪那裏,竟然又遇着走火警,看來這個由馬會慈善信託基金資助的中心對半世紀之前的石硤尾大火有濃厚感情,非常着緊租客的安全,很好很好。不知道又會怎樣保障那裏的人流呢?

﹙原文刊於2009.2.13《明報》﹚

5 comments:

市場維京人 said...

石硤尾賽馬會創意藝術中心係咪就係話用石硤尾村嘅公屋改建而成的那間?乜原來已經開咗?定係我攪錯呢?

市場維京人 said...

近排鐘意咗跑步吖,得閒入嚟睇睇:

http://runningviking.blogspot.com

Cheers!

阿湯 said...

鍾意跑步,好事呀!努力呀!

Anonymous said...

雖然之前明報以頭版話石硤尾賽馬會創意藝術中心好多單位空置, 人流少.
不過我自己就幾鐘意呢處地方
一黎交通都幾方便丫
同埋我又覺得呢個地方都算多野搞呢
不時亦都有藝術活動啊
而且亦是藝術家聚集交流的地方
可能早上有d藝術家佢地有佢地gei工作. 如freelance~
咁晚上都可以番番去, 這個地方都是藝術家的好地方
所以我間中有空都會去下~

Fanny~

阿湯 said...

Fanny,

果度人流真係唔多,那幾次去探朋友﹙包括有次借衫,哈哈﹚也很少人,亦都變咗唔駛同人迫.
如果果度有啲食肆就好啦,有啲地方坐吓食吓嘢咁,唔駛一定走入啲展覽室度.不過無人流又支持唔到,唉